سخنی با عشقم

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

سلام عزیزم مدتی بود که میخواستم این مطلب رو برایت بذارم

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حرف دلم است برای عشقم
به وبلاگ عشق من خوش آمدید ................................. ............ ....................................

نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت22:32---15 دی 1389
سلام دوست من

درست فکر میکنی و میدونم که کمی از من دلخوری ولی یادت باشه قرار من و تو از همون اولین روز درد دل و دوستی بود.

خودت خوب میدونی که برای من خیلی مهمی و دلم نمی خواد برات کوچکترین مشکلی پیش بیاد ووقتی میبینم با تمام حرص و جوشی که برای زندگی تو میخورم هیچ نقشی در بهبود اوضاع ندارم کمی دلگیر میشم به خاطر اینکه میبینم تو هر روز مثل پروانه داری دور خودت پیله گرفتاری میپیچی!!!!!

تو دوست خوبم بوده وهستی و همیشه خواهی بود وهیچ اتفاقی نمیتونه اینو تغییر بده.

تنها چیزی که ازت میخوام اینه که شرایط من درک کنی و مسئولیتهایی که من در زندگی دارم رو در نظر بگیری شاید نتونم وقت زیادی برات بزارم ولی مطمئن باش همیشه خوشحالی تو ارزوم بوده.
پاسخ:عزیز مطمئن باش که من خوب درکت میکنم و ازت ممنونم که اینقدر فکر منی و به جرات میتونم بگم کسی رو تو زندگیم اینقدر دوست نداشتم و کسی به اندازه تو برای خودمن ارزش قائل نبوده و این رو بهت بگم شاید یک کم روزهای اول دلخور بودم اما این دلخوری من خیلی بیخود بوده و مطمئن باش الان هیچ گونه و هیچ رقمی از دستت دلخور نیستم و مطمئن باش تمام سعی خودم رو میکنم که خوشبخت بشم تا تو شاد باشی در ضمن اگر زمانی خواستم عروسی کنم اگه تو نیای مطمئن باش اون موقع از دستت دلخور میشم پس تنها اون موقع هست که از دستت دلخور میشم و خیلی خوشحالم که وقتت رو بیشتر برای عزیزانت بذاری نه اینکه میگم من عزیزت نیستم منم گوشه ای از قلبت رو به خودم اختصاص دادم و این برام از تمام دنیا با ارزشتره اما تو بایستی زندگی با ارزش که داری با چنگ و دندان نگه بداری و من هیچوقت به خودم همچنین اجازه ای نمیدم که بخوام بخاطر همچنین موضوعی ناراحت بشم و مطمئن باش که هر چی بیشتر با خانوادت خوشحال باشی من خوشحالترم و این رو بایستی تا الان درک کرده باشی که خوب میتونم احساساتت رو درک کنم این یعنی اینقدر بهت نزدیک شدم که تو قلبت جا گرفتم و همه غم غصه وشادیت رو درک میکنم و تو هم در قلب من هستی برای همیشه تا زمان مرگم هستی پس اگه میخوای من شاد باشم سعی کن همیشه شاد باشی چون هر وقت شاد هستی این رو خداشاهده جدی میگم یک شادی عجیبی در قلبم احساس میکنم پس هدف من خوشحالی و شادی توست الان هر کجا میخوای باشی باش چون من تو رو در قلب خودم دارم و این برام از همه چیز با ارزشتر هست و دلم نمیخواد هچوقت از دستش بدم دوستت دارم و برام از یک دنیا با ارزشتری پس همیشه شاد و خندان و سرحال باش تا منم شاد باشم از دور روه ماهت میبوسم و میگم همیشه مواظب خودت باش که من با خوشی تو خوشم و با غصه تو غمناکم شاد باش تا منم شاد باشم میبوسمت مواظب زندگیت باش فدات بشم برات بهترینها رو در زندگی آرزو میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 14 دی 1389برچسب:,ساعت23:46توسط عاشق | |